فريق راجل. دوت كوم

خمس أسباب تخليك تدخل فيلم " هيبتا " لوحدك

الفترة اللى فاتت بنقرا ونسمع عن أمنيات ورغبات كتيرة من كل الناس إنهم يدخلوا فيلم " هيبتا " اللى طابعه رومانسي مع الإكس بتاعهم ... وحالة صعبانيات منتشرة جداً بين " السناجل " اللى مش عايزين يروحوا الفيلم لوحدهم او مع أصحابهم

حظ ولا إجتهاد .. الأهلى +90 .. بتعرف تعد لحد كام ؟

النادى الاهلى إتشهر طول عمره بإنه فريق عنيد ومبيستسلمش أبداً للنتيجة مع إنتهاء الوقت ، وكابتن فاروق جعفر " أسطي " التحليل

هيبتا .. قصة ولا مناظر ؟

من زمان اوى مكنش موجود فى السينمات المصرية فيلم عامل حالة من النجاح الكبير حتى من قبل معاد عرضه زى اللى عامله فيلم " هيبتا " حالياً .

على طريقة شعبولا والقرموطي.. بدل 2016 لهواة التلوين

الموضة زى القوطة ... الإتنين مجانين وملهمش معايير ثابتة ..

خمس أسباب ممكن تخليك " أحمد بدير" فى نفسك

الفنان أحمد بدير بدأ فى الآونة الأخيرة يكون مثار جدل كبير جداً فى مصر لعدة أسباب ، وبقا من الشخصيات المتواجدة بقوة بشكل أو بآخر على الساحة الإعلامية مش بس بفنه ولكن بحاجات تانية كتير وده مخلى معظم الناس مضايقه منه شوية .. هنقولك على حاجات ممكن تضايق الناس منك على طريقة أحمد بدير :

تحفة إتش تي سي الجديدة 10..شكل مختلف وإمكانيات جبارة

أخيرا أعلنت HTC عن آخر إصدارتها من التليفونات المحمولة واللى كان منتظر من فترة نظراً للشعبية الكبيرة اللى عملتها الشركة من إصداراتها اللى قبل كدة وكان الإعلان عن “The Power of 10” اللى هينزل فى الأسواق اول مايو .

مين اللى فتح الهويس؟ ألف مين له تار يا ميسي

برشلونة بجلالة قدره اللى كان بيتهزله ملاعب العالم كلها ، ويدخل الماتشات كسبان من قبل مايلعب ، عتريس أوروبا والعالم واللى مسبش بطولة مخدهاش السنة اللى فاتت ، بيتعرض الفترة دى لحالة غريبة من سوء المستوي وخسر اكتر من ماتش ورا بعض فى الدورى وأبطال أوروبا اللى خرج منها وهو حامل اللقب !

نصايح تخلى شنطتك الصغيرة تشيل حاجات أكتر

طبعاً الصيف جه خلاص ، والسفر والمصايف والويك إند على الأبواب وهنحتاج نحضر الشنطة كتير ، ومعظمنا مبيحبش يشيل شنط كبيرة وضخمة ، وفى نفس الوقت بيبقا عايز يحط فيها أكبر كمية من اللبس والمتعلقات الشخصية .. لو قريت الكام سطر الجايين هتتعلم إزاى بطرق بسيطة وسهلة تحط فى شنطتك اكبر كمية عايزها :

لو مراتك حامل .. إعمل كدة وإياك تعمل كدة

طبعاً أثناء فترة الحمل ربنا يكون فى عون كل الستات ، بيعانوا نفسياً وجسدياً وصحياً بشكل كبير ، وكل ست منهم بتبقا محتاجة أوى " راجل " يقف جنبها ويستحملها ويفهم إن هي بتمر بأوقات صعبة ويتعامل معاها بالمنطق ده ، ومش هنقول يحط نفسه مكانها علشان يعذرها ، لكن هنقولك على شوية نصايح ع الماشي لو مراتك حامل :

حاجات ميحسش بيهم غير اللى مربي دقنه

كلنا عارفين إن الدقن بقالها فترة "موضة" بشكل كبير بين الرجالة ، وكل ماتطول وتتظبط بشكل معين بتكون محتاجة عناية كبيرة علشان تفضل محافظة على الشكل والنضافة المطلوبين ، وكمان وجود " دقن " كبيرة فى وشك بيخليك تحس بحاجات ميحسهاش اللى " بينعمها " ..